Házhoz szállítás díjszabása
Ingyenes szállítás: Az " Ingyenes kiszállítás" ikonnal megjelölt termékeknél
Ingyenes szállítás: Bruttó 50.000,- forint feletti vásárlás esetén.
Házhoz szállítás:
0-50.000 Ft közötti rendelés esetén 1990,- Forint
PostaPont szállítás:
0-50.000 Ft közötti rendelés esetén 1490,- Forint (0-10 kg-ig.)
Amennyiben vásárlását nem előre utalással, vagy online bankkártyás fizetéssel egyenlíti ki, kezelési költséget számolunk fel, melynek díja: 490,- Ft. Üzletünkben történő személyes átvétel esetén kezelési díjat nem számítunk fel.
Ha a termék normál postai csomagként nem kézbesíthető a mérete vagy a jellege miatt, terjedelmes szállítási pótdíjjat számítunk fel, melynek összegét a termék adatlapján és a rendelés összesítőben is feltüntetünk. A terjedelmes, raklapos szállítási pótdíj mértéke változó, 500 forint-tól 4000 forint-ig terjedhet.
Szállítási idő: átlagosan 1-5 munkanap, terméktől függően.
A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja
A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni, vagy a csomagátvételi ponton készpénzben. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Amennyiben lehetséges pontos összeggel várja a futárt.
Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére, ebben az esetben Díjbekérőt küldünk elektronikus úton és az összeg beérkezése után adjuk fel megrendelését. A díjbekérőket kizárólag munkanapokon, 08.00-16.00 óra között tudjuk kiállítani és küldeni.
A számlát elektronikus úton küldjük és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomag sértetlenségét kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjen megvizsgálni, és a csomagon észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye azt át.
A zöld, TÖRÉKENY címkével ellátott csomagolású termékeket az átvétel után lehetősége van a futár jelenlétében megvizsgálni!
Amennyiben szállítás közben megsérült a termék, a futár jegyzőkönyvet köteles felvenni róla. Kérjük, hogy ez esetben a megadott elérhetőségek valamelyikén vegye fel velünk a kapcsolatot! Jegyzőkönyv hiányában, utólagosan nem tudjuk a szállítási biztosítást érvényesíteni, és nem tudjuk kártalanítani!
Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Házhoz szállítás, információk
Csomagok kézbesítését az alábbi partnereink végzik:
Az Express One elérhetőségei:
Telefonszám: +361/877-7400
E-mail: ugyfelszolgalat@expressone.hu
Honlap: http://expressone.hu/
Az MPL elérhetőségei:
Telefonszám: +3617678282
E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu
Honlap: http://posta.hu/ugyfelszolgalat
Csomag nyomonkövetés: http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
A KUMI elérhetőségei:
Kumi Logisztika Kft.
2724 Újlengyel, Határ u. 12.
Adószám: 14410347-2-13
Cégjegyzékszám: 13-09-168511
kumilogisztika@gmail.com
06 20 5864 818
Webáruházunk megrendeléseit futárszolgálat szállítja házhoz. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik, 8-18 óra közötti időszakban. Amennyiben ezen időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni, vagy PostaPontra kérni a szállítást. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!
Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!