Einhell vállalati kultúra
A felügyelő bizottság, a vezetőség és az alkalmazottak valamennyi tevékenysége a méltóságon, a kölcsönös tiszteleten, az elkötelezettségen, valamint a szolgálatkész hozzáálláson alapul.
- Kiváló ár-érték arányú technológia.
- Meggyőző minőség, amellyel öröm a munkavégzés.
- Az ügyfélnek mindig igaza van. Sikeres vállalatot csak elégedett ügyfelekkel lehet építeni.
- Jó kapcsolat kialakítása és ápolása bankokkal, részvényesekkel és a beszállítókkal.
- Partnereink és beszállítóink társadalmi felelősségvállalásának erősítése.
- Egyéni felelősségvállalás valamennyi szinten, és bátorság a döntések meghozatalában
- Az alkalmazottak igazságosan részesülnek a vállalat sikeréből
- Társadalmi felelősségvállalás, munkahelyek megtartása
- A termékek és a folyamatok folyamatos javítása
- Rugalmasság, új utakon történő elindulás
- Az Einhell-csoport a vállalati kultúrát az együttélés egyszerű formájaként definiálja, amelyben mindenki emberhez méltó körülmények között, a kölcsönös tiszteletet megadva él együtt.
- A vezetőség és az alkalmazottak kapcsolata a feltétlen és kölcsönös bizalmon alapul.
- Ezt az együttműködést a kölcsönös őszinteség, és a vállalat iránt tanúsított maximális lojalitás jellemzi.
- Az együttműködő, együtt dolgozó vezetési stílus teszi egyedivé az Einhell vállalati kultúráját.
- Soha nem vezetünk be tudatosan olyan termékeket a piacra, amelyek személyi sérülést vagy balesetet okozhatnak, anyagi javakban kárt tehetnek, rendkívül veszélyesek, vagy amelyek szennyezik a környezetet. Ez egy olyan alapelv, amelyet sem a várható bevétel növekedés, sem a haszon nem változtathat meg.
- A vállalati kultúra kölcsönös lojalitást vár el mind a vállalattól, mind az alkalmazottaktól, lehetővé téve így a munkavállalók számára a biztos munkahelyet, a vállalat számára pedig a megfelelő, szakképzett munkaerőt.
- Az Einhell Germany AG vezetésének alapvető feladata és kötelessége a törvények betartása és betartatása (elkötelezettség). Annak érdekében, hogy a törvényeket betartsák az Einhell Germany AG-nál és leányvállalatainál, egy egész világot átfogó megfelelőség kezelő rendszert (Compliance Management System) hoztak létre, amely a megfelelőségi szabályok általánosan elfogadott eszközeit tartalmazza (különös tekintettel a kockázatelemzésre, a magatartási kódexre, az auditokra és a jelentésekre).
- A vezetők nem hatalmukkal és pozíciójukkal motiválják az alkalmazottakat, hanem olyan vezetési technikákat alkalmaznak, amelyek a munkavállalót is bevonják a vezetésbe.
- A vezetés minden döntése egy bizonyos objektív cél elérése érdekében történik, amelyben minden érintettnek részt kell vennie.
- A vezetési stílusnak emberséget és együttműködést kell tükröznie. A vezető viselkedésén múlik, hogy a munkahelyi légkört a motiváció vagy az ellentétek határozzák-e meg.
- Valamennyi vezetőnek barátságosan, őszintén és közlékenyen kell fellépnie az alkalmazottakkal szemben.
- Valamennyi vezetőnek a megbízhatóság, jóindulatúság, egyenesség és szerénység példaképének kell lennie.
- A sikeres együttműködés az emberi méltóságon és a kölcsönös tiszteleten alapul.